bilder

Hejsansvejsan! Här sitter jag hemma hos Agnes och lyssnar på Milow, och har precis ätit frukost. Snart ska jag dricka lite X-ray(MUMS) och käka godis. Igår så tog agnes och jag lite bilder, jag ska använda en jag gillade rätt mycket som headerbild, men jag lägger upp dem nu så får ni se... Men vissa kommer att vara sjukt fula, men jag orkar inte rensa nu... KYSS


ganska söt, haha, i agnes badrum

inte lika fin dock

bajs

helt okej, fast klolla vilka feta ben jag får när jag sitter ner-.-

rätt söt.

--
hej drogad?


den var fin

bajsbild

det ser ut som om mitt ben vvar sjuuukt långt.

okej

hahaahhahahahahahahahhahahas

josefine

den där var rätt söt... kanske har med den i headern... förutom benen uschipussi

det här var min favorit utom att mina byxer och min fot ser asäckligt ut. bäh, fast jag tror att jag kommer ha den här i headern. menmen

enjoyy.

Era kommentarer till mig
Postat av: Khaled Mohammed

Undrar just vad din familj skulle tänka om det såg det här! Stening/hedersmord nästa?

2009-09-02 @ 21:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mail: (Visas endast för mig)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0