design så gott som klar

Hejsansvejsan! Ser ni min nya design? Om inte tryck f5, då uppdateras sidan. Men vad tycker ni? Jag gillar den, faktiskt ganska mycket, my style... Fick en jättefin header av Alice, men jag bytte till den här, för den matchade bättre. Men jag har sparat balles för jag ändrar ju designer rätt offta till olika färger och så, så sen när jag byter till mörkare så använder jag den. Tack för headern! Nu ska jag finputtsa bloggen lite, arbeta med kodmallarna , det har inte riktigt med design att göra, utan mer texter och info och sånt. Sedan ska jag fixa länkar, kategorier, och allt däremellan. Sedan ska jag fixa till veckans blogg, jag skriver fem bloggar och så får ni rösta på den bästa... Men ha det bra sålänge, 

TJO TJONG LÅNGKALSONG!

Era kommentarer till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mail: (Visas endast för mig)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0